Wat meer over “onze” website.

Geschiedenis:

Begin 2011 kreeg elke afdeling van KBO-Brabant de mogelijkheid om (kosteloos) met een eigen site aan te sluiten bij de site van KBO-Brabant. En dit met een eigen domeinnaam. Ook KBO-Landhrost heeft hier gebruik van gemaakt zodat op 1 juni 2011 KBO-Landhorst over een eigen site beschikte. Nu, na zowat 9 jaren heeft KBO-Brabant besloten om de site helemaal te vernieuwen. Dus moest KBO-Landhorst ook een “nieuw jasje aantrekken”. Na behoorlijk wat inspanningen en ge-experimenteer menen wij dat we er in geslaagd zijn om een frisse, aantrekkelijke site “in de lucht” te hebben.

De site is natuurlijk nooit helemaal af.

De KBO leeft!

Waarom een eigen site?

KBO-Landhorst wil een eigen site onderhouden om zoveel mogelijk informatie over haar vereniging voor een zo breed mogelijk publiek naar buiten te brengen. Denk hierbij o.a. aan haar doelstelling, aan haar afdelingsgegevens, haar activiteiten, geplande activiteiten, verslagen van haar activiteiten, nieuwsberichten, enzovoort. Met andere woorden:

Beschouw onze site als een digitale catalogus van “ons clubke”.

Sommige informatie op de site is alleen bestemd voor de leden.
Om deze te zien moet je eerst inloggen.
Klik hier voor meer informatie over inloggen.

Middels dit formulier kunt u uw mening geven over onze website.