Vijf jubilarissen !!

Begin 2022 waren vijf leden van onze vereniging 25 jaar (of langer) lid van KBO Brabant.
(Tot 2000 via KBO Wanroij en daarna via KBO Landhorst.)

Deze leden zijn:

Dhr. Harrie de Kleijne, mevr. Door de Kleijne-Heldens, mevr. Rita Rijkers-v.d. Berg, mevr. Tina v.d. Berg-Peeters en mevr. Maria Geurts-Koster

Daarvoor onvingen zij van KBO Brabant een oorkonde.

Omdat tijdens de algemene vergadering, door omstandigheden (o.a.ziekte), de huldiging van onze  jubilarissen helaas niet door kon gaan hebben we hen tijdens een gezellig onderonsje in de ontmoetingsruimte gehuldigd.
Omdat Maria daar niet aanwezig kon zijn hebben we haar thuis een bezoekje gebracht. Dat was ook heel gezellig en we zijn super fijn ontvangen. Daarvoor onze hartelijk dank.

Jubilarissen: nogmaals gefeliciteerd en dank jullie wel voor jullie betrokkenheid bij onze KBO.